Compania Paper Plus a lansat Paper Stoc, primul brand romanesc de produse de igiena pentru “Away from Home”(AfH), care se asteapta sa genereze venituri de 700.000 euro, pana la finalul acestui an. Produsele AfH reprezinta sisteme de igiena destinate cladirilor de birouri, halelor industriale, spitalelor, spatiilor de prelucrare a alimentelor, etc. In prezent, sub marca Paper Stoc se comercializeaza doua categorii principale de produse: dispensere si consumabilel
Compania Paper Plus a lansat Paper Stoc, primul brand romanesc de produse de igiena pentru “Away from Home”(AfH), care se asteapta sa genereze venituri de 700.000 euro, pana la finalul acestui an. Produsele AfH reprezinta sisteme de igiena destinate cladirilor de birouri, halelor industriale, spitalelor, spatiilor de prelucrare a alimentelor, etc.
In prezent, sub marca Paper Stoc se comercializeaza doua categorii principale de produse: dispensere si consumabilele aferente( prosoape pliate din hartie, role prosop cu derulare centrala, hartie igienica, etc) destinate bucatariilor profesionale si/sau salilor de baie publice sau de la locul de munca.
“Potentialul pietei a reprezentat principalul argument in decizia de lansare a unui brand romanesc de profil. Piata romaneasca este evident in continua dezvoltare si din ce in ce mai exigenta, motiv pentru care am decis lansarea primului brand propriu Paper Plus”, explica Marian Ivan, general manager al Paper Plus.
Prin lansarea noului brand, precum si prin extinderea suprafetei de depozitare si a distributiei la nivel national, Paper Plus isi propune ca in acest an sa inregistreze dublarea cifrei de afaceri pana la 2,3 milioane de euro. Aflata in plina dezvoltare la nivel mondial, piata produselor AfH din Romania este estimata la 10.000.000 de eu