Companiile multinaţionale din industria berii din România au înregistrat în primele şase luni un avans de 30% al volumului vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 7,29 milioane hectolitri, afacerile fiind stimulate de temperaturile ridicate din acest an.
Companiile multinaţionale din industria berii sunt Heineken România, Ursus Breweries, InBev România, United Romanian Breweries Bereprod şi înseamnă, potrivit asociaţiei Berarii României, care îi reprezintă, circa 70% din piaţa berii din România.
Creşterea vânzărilor a fost influenţată cel mai mult de vremea călduroasă din acest an, având în vedere că în patru din cele şase luni ale intervalului analizat temperaturile au fost mai ridicate decât în 2006.
Dezvoltarea economică a României şi creşterea puterii de cumpărare au avut, la rândul lor, un rol important în atingerea volumului de vânzări, se mai precizează în comunicat. (P.B.)
Companiile multinaţionale din industria berii din România au înregistrat în primele şase luni un avans de 30% al volumului vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 7,29 milioane hectolitri, afacerile fiind stimulate de temperaturile ridicate din acest an.
Companiile multinaţionale din industria berii sunt Heineken România, Ursus Breweries, InBev România, United Romanian Breweries Bereprod şi înseamnă, potrivit asociaţiei Berarii României, care îi reprezintă, circa 70% din piaţa berii din România.
Creşterea vânzărilor a fost influenţată cel mai mult de vremea călduroasă din acest an, având în vedere că în patru din cele şase luni ale intervalului analizat temperaturile au fost mai ridicate decât în 2006.
Dezvoltarea economică a României şi creşterea puterii de cumpărare au avut, la rândul lor, un rol important în atingerea volumului de vânzări, se mai precizează în comunicat. (P.B.)