Seat pregateste un nou sedan de clasa medie care sa rivalizeze cu Ford Mondeo si Peugeot 407.
Seat intentioneaza sa-si imbogateasca gama de modele cu patru noi vehicule: un minicar, un soft-roader, un crossover estate si un sedan de clasa medie. Noile modele ar urma sa intre in productie in urmatorii 3-4 ani, insa cel mai aproape de concretizare este sedanul, primul exemplar fiind asteptat sa iasa de pe poarta fabricii din Martorell in 2009.
Britanicii de la MotorAuthority au realizat o serie de prelucrari digitale ale viitorului sedan, inspirate de schitele publicate de oficialii spanioli in luna mai. Se pare ca designerii Seat vor pastra un stil conservator si vor imprumta linii de design de la Audi pentru spatele masinii si de la hathcback-ul Leon pentru partea frontala.
Sedanul va fi propulsat de motoarele turbodiesel si FSI ale Grupului Volkswagen. Daca va exista si o versiune de performanta, aceasta va fi echipata cu propulsorul TFSI de 240 cai putere si 280 Nm regasit in prezent pe Leon Cupra.
Prin introducerea noului sedan constructorul spaniol incearca sa-si atraga o noua clientela care era orientata pana in prezent spre Ford Mondeo si Peugeot 407.
Seat pregateste un nou sedan de clasa medie care sa rivalizeze cu Ford Mondeo si Peugeot 407.
Seat intentioneaza sa-si imbogateasca gama de modele cu patru noi vehicule: un minicar, un soft-roader, un crossover estate si un sedan de clasa medie. Noile modele ar urma sa intre in productie in urmatorii 3-4 ani, insa cel mai aproape de concretizare este sedanul, primul exemplar fiind asteptat sa iasa de pe poarta fabricii din Martorell in 2009.
Britanicii de la MotorAuthority au realizat o serie de prelucrari digitale ale viitorului sedan, inspirate de schit