Site-urile cu informaţii despre starea vremii au câştigat cel mai mult de pe urma caniculei. În ultimele zile, www.inmh.ro şi www.canicula.ro au avut cea mai mare creştere a numărului de Site-urile cu informaţii despre starea vremii au câştigat cel mai mult de pe urma caniculei. În ultimele zile, www.inmh.ro şi www.canicula.ro au avut cea mai mare creştere a numărului de vizitatori.
Site-ul Administraţiei Naţionale de Meteorologie a înregistrat cea mai consistentă ascensiune, în secţiunea "Ştiri/Mass-media", depăşindu-şi propriul record de accesări. Vârful de trafic a fost atins luni, când site-ul a fost accesat de 19.249 de vizitatori, cea mai mare cifră contorizată de la înscrierea pe www.trafic.ro.
În ultimele şapte zile, pe www.inmh.ro au intrat peste 89.000 de vizitatori, cu peste 41.000 de vizitatori mai mult decât în săptămâna precedentă. Nevoia de informare a publicului a fost speculată şi de un grup de internauţi care au găsit disponibil domeniul www.canicula.ro şi l-au cumpărat, alimentându-l imediat cu informaţii specializate.
Site-ul conţine ştiri "calde" şi recomandări practice pentru prevenirea efectelor caniculei. Analistul media Iulian Comănescu, unul dintre realizatori, a declarat pentru "Adevărul" că în prezent trei oameni adaugă conţinut pe www.canicula.ro, care are sloganul "Viaţa într-un cuptor numit România". Conform www.trafic.ro, site-ul a urcat în clasamentul categoriei "Ştiinţă/Tehnologie" de pe poziţia 327 pe poziţia a şasea, fiind vizitat de peste 7.800 de internauţi, în doar patru zile.
"Vrem să vedem cum se stabilizează traficul. În momentul în care vor exista 5.000 de vizitatori unici pe zi, este clar că site-ul va avea un potenţial economic clar", a mai spus Iulian Comănescu.
"
Cod roşu" este combinaţia de cuvinte care a adus cu ajutorul motorului de căutare "Google" cel mai mare număr d