Cel de-al treilea mare producator de automobile din Japonia a inregistrat o scadere a profitului pentru ce-l de-al treilea trimestru consecutiv, pe masura ce vanzarile in Japonia si Statele Unite s-au diminuat, scrie Bloomberg. Profitul net a scazut cu 16%, la 92,3 miliarde de yeni (554,3 milioane de euro) in cel de-al doilea trimestru al acestui an, de la 110,2 miliarde de yeni (657 milioane de euro) in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit unui comunicat al companiei. Vanzarile s-au apreciat in trimestrul doi al acestui an cu 11%, la 2.450 miliarde de yeni (14,6 miliarde de euro). Motivele invocate de companie pentru scaderea vanzarilor sunt imbatranirea populatiei si lipsa noilor modele, in timp ce pe piata nord-americana unde marja de profit la camionete este mai mare, a inregistrat un declin datorita cresterii pretului la benzina. Carlos Ghosn, directorul executiv al companiei, a eliminat primele pentru personalul de conducere, anul trecut fiind primul de la venirea sa la conducere, cand compania a inregistrat o scadere.
Cel de-al treilea mare producator de automobile din Japonia a inregistrat o scadere a profitului pentru ce-l de-al treilea trimestru consecutiv, pe masura ce vanzarile in Japonia si Statele Unite s-au diminuat, scrie Bloomberg. Profitul net a scazut cu 16%, la 92,3 miliarde de yeni (554,3 milioane de euro) in cel de-al doilea trimestru al acestui an, de la 110,2 miliarde de yeni (657 milioane de euro) in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit unui comunicat al companiei. Vanzarile s-au apreciat in trimestrul doi al acestui an cu 11%, la 2.450 miliarde de yeni (14,6 miliarde de euro). Motivele invocate de companie pentru scaderea vanzarilor sunt imbatranirea populatiei si lipsa noilor modele, in timp ce pe piata nord-americana unde marja de profit la camionete este mai mare, a inregistrat un declin datorita cresterii pretul