Compania Petrom si grupul de publicitate Ogilvy au demarat proiectul de responsabilitate sociala “Parcurile Viitorului”. Lansat printr-un concurs de idei adresat tinerilor arhitecti si peisagisti, proiectul urmareste aducerea unor parcuri din cele cinci orase (Bucuresti, Pitesti, Moinesti, Timisoara si Targoviste) la standarde europene de arhitectura, urbanism si protectia mediului. “Proiectul presupune atat un dialog constant cu comunitatile locale cat si o
Compania Petrom si grupul de publicitate Ogilvy au demarat proiectul de responsabilitate sociala “Parcurile Viitorului”. Lansat printr-un concurs de idei adresat tinerilor arhitecti si peisagisti, proiectul urmareste aducerea unor parcuri din cele cinci orase (Bucuresti, Pitesti, Moinesti, Timisoara si Targoviste) la standarde europene de arhitectura, urbanism si protectia mediului.
“Proiectul presupune atat un dialog constant cu comunitatile locale cat si o stransa colaborare cu autoritatile. Ogilvy a raspuns cerintelor noastre alocand o echipa complexa si energica, a carei misiune este sa ne sustina in punerea in practica a acestui proiect intr-o perioada scurta de timp. Derularea cu succes a concursului de solutii arhitectonice este un semn ca suntem pe drumul cel bun spre punerea in practica a proiectului nostru” spune Mona Nicolici, CSR Communication Manager al Petrom. Totodata, Manuela Necula, head of country al Ogilvy Group considera acest proiect o provocare deoarece unei agentii de publicitateti i se acorda de putine ori oportunitatea de a contribui direct si semnificativ la evolutia spatiului urban. “Este un proiect care solicita intreaga capacitate de dezvoltare si implementare a grupului, de la consiliere strategica, la managementul comunicarii, relatia cu presa, autoritatile si societatea civila si la management de proiect mult in afara a