Miercuri, in cadrul unei conferinte de presa organizate la hotelul Hilton din Capitala, a fost oficializat parteneriatul din FC Rapid Bucuresti si Holsten, marca de bere aflata in portofoliul URBB care devine astfel noul sponsor principal al echipei giulestene.
La eveniment au luat parte domnii Shachar Shaine (presedinte URBB si Carlsrom Beverages), George Copos (presedinte fondator FC Rapid) si Nicolae Manea (secretar general FC Rapid).
Astfel, timp de un an (pentru inceput), berea cu cea mai indelungata traditie in respectarea Legii Germane a Puritatii va sustine unul dintre cele mai vechi si mai iubite cluburi de fotbal din Romania. De 128 de ani, Holsten respecta principiile de fabricatie a berii, la fel cum Rapid lupta, de 84 de ani, pentru gloria bazata in primul rand pe fair-play.
Conform declaratiei lui Shachar Shaine, in functie de performantele echipei, valoarea contractului ar putea depasi chiar si un milion de euro, anual, pragul minim fiind de 500.000 de euro.
Cu acest prilej, au fost prezentate si noile sortimente de echipament, marca Lotto, cu care Rapid va evolua in noul sezon competitional.
Miercuri, in cadrul unei conferinte de presa organizate la hotelul Hilton din Capitala, a fost oficializat parteneriatul din FC Rapid Bucuresti si Holsten, marca de bere aflata in portofoliul URBB care devine astfel noul sponsor principal al echipei giulestene.
La eveniment au luat parte domnii Shachar Shaine (presedinte URBB si Carlsrom Beverages), George Copos (presedinte fondator FC Rapid) si Nicolae Manea (secretar general FC Rapid).
Astfel, timp de un an (pentru inceput), berea cu cea mai indelungata traditie in respectarea Legii Germane a Puritatii va sustine unul dintre cele mai vechi si mai iubite