Foto: Cotidianul
In spatele ideii de a exploata acest nou canal pentru o piesa abia scoasa din studio se afla Kevin Edelman, reprezentant al unei specii aparte si din ce in ce mai influente in materie de stabilit gusturi, dupa cum il defineste publicatia „Forbes“.
Acelasi Edelman i-a adus in prime time-ul televiziunilor americane pe rockerii de la Maroon 5 inainte ca acestia sa cunoasca succesul. La fel a facut si cu britanicii de la Kasabian, fiind la ora actuala consultant de specialitate pentru o serie de show-uri tv de pe HBO sau ABC.
„Ca sa torni in urechile publicului o piesa noua nu cred ca exista nimic mai potrivit decit un astfel de show cu o audienta de 20 de milioane de telespectatori“, este convins Kevin Edelman.
Iar spusele acestuia sint verificate daca stam sa ne uitam la isprava celor de la Snow Patrol, a caror piesa, „Chasing Cars“, s-a catarat pina pe locul cinci in topul pop Billboard si a vindut aproape doua milioane de downloaduri contra cost. In spatele intregii performante sta ideea de a include fragmentul muzical in serialul „Anatomia lui Gray“.
Cel care i-a ridicat de aceasta data pe Snow Patrol la fileu este un alt speculant al noului trend, Alex Patsavas, care are la activ colaborari fructuoase cu postul de televiziune Fox, unde a intermediat aparitii ale unor trupe precum Coldplay, The Beastie Boys sau U2, ale caror piese nu intrasera pina atunci in heavy rotation pe la vreun radio american.
Miscarea este adesea si inversa, arata revista „Forbes“, care constata ca si casele de discuri au inceput sa caute singure parteneriate cu serialele care isi anunta intrarea in grila televiziunilor de peste Ocean. Unul dintre cei mai importanti jucatori din industria muzicala, Universal, are trei oameni angajati special pentru a se ocupa de licentierea artistilor in seriale.
Compania