Circulatia in Campina a devenit infernala din cauza trecerii de cale ferata care strabate orasul la mijloc, in trei puncte esentiale. Calea ferata este folosita in momentul de fata exclusiv pentru transportul de marfa in beneficiul Rafinariei, Turnatoriei si REMAT-ului.
Barierele coboara cel putsin la doua trei ore pe zi, la ore de varf, blocand astfel Bulevardul Carol, cel mai circulat din Campina, strada B.P Hasdeu dar si una dintre intrarile secundare in oras, dinspre gara.
Din acest motiv Campina este taiata in doua, soferii fiind nevoiti sa astepte minute in sir la bariera, exact la primele ore ale diminetii sau in intervalul 16.00 - 18.00, cand oamenii ies de la serviciu. Din pacate Bulevardul Carol si strada BP. Hasdeu sunt singurele porti de iesire din oras, alte variante sa ajungi in DN1 nu exista.
Acesta a fost si motivul pentru care consilierii locali au solicitat Primariei rezolvarea intr-un fel a acestei probleme, deocamdata ramasa fara raspuns. “Nu avem nimic cu transportul in sine, daca trebuie sa treaca trenul cu marfa, asta e, ne supunem, dar nu poti bloca un oras intreg doar cu manevre.
Se stie ca de cele mai multe ori bariera este pusa doar pentru a muta vagonul dintr-un loc in altul.” a explicat Ion Dragomir, consilier local. De aceeasi parere este si fostul primar al orasului, Gheorghe Tudor, actualment consilier local PSD. “Am solicitat un program fix ca oamenii sa stie ca intre ora cutare si cutare nu trebuie sa treaca prin zona pentru ca este bariera pusa.
Nu cred ca este imposibil sa muti manevrele cu o suta de metri, tocmai pentru a lasa libera circulatia in oras. Ar trebui adus la fata locului un membru al executivului, poate chiar pe Ministrul Transporturilor sa vada care este situatia, sa vada ca cererea noastra este absolut justificata. Eu nu cred ca Rafinaria produce atat de mult in