In perioada 18-23 iulie Directia de Asistenta Comunitara (DAC) a intreprins mai multe actiuni de ajutorare a persoanelor afectate de canicula. "La numerele de telefon puse la dispozitia cetatenilor au sunat cateva persoane varstnice care ne-au solicitat alimente. Angajatii nostri s-au deplasat la respectivele persoane si le-au ajutat. De asemenea, am primit o solicitare pentru o doza de insulina care a fost redirectionat spre serviciul de ambulanta", a declarat Ionel Calapod, directorul DAC.
Acesta a mentionat ca, in aceasta perioada, Directia a distribuit 450 litri apa minerala la persoanele de peste 80 de ani. Totodata, a fost creata o baza de date cu persoanele varstnice ce nu se pot deplasa in vederea asigurarii necesarului de hrana si medicamente, cazurile fiind incluse intr-o baza de date si transmise de catre serviciile de specialitate ale directiei.
In perioada 18-23 iulie Directia de Asistenta Comunitara (DAC) a intreprins mai multe actiuni de ajutorare a persoanelor afectate de canicula. "La numerele de telefon puse la dispozitia cetatenilor au sunat cateva persoane varstnice care ne-au solicitat alimente. Angajatii nostri s-au deplasat la respectivele persoane si le-au ajutat. De asemenea, am primit o solicitare pentru o doza de insulina care a fost redirectionat spre serviciul de ambulanta", a declarat Ionel Calapod, directorul DAC.
Acesta a mentionat ca, in aceasta perioada, Directia a distribuit 450 litri apa minerala la persoanele de peste 80 de ani. Totodata, a fost creata o baza de date cu persoanele varstnice ce nu se pot deplasa in vederea asigurarii necesarului de hrana si medicamente, cazurile fiind incluse intr-o baza de date si transmise de catre serviciile de specialitate ale directiei.