Avis-Immobilier, Speedy, Brioche Dor�e sau Bang & Olufsen sunt doar patru dintre companiile care se afla in cautarea de noi clienti, chiar si fara experienta in domeniul comertului din Franta
Cu un numar de peste 1000 de retele de francizori, 45.000 de magazine si mai bine de 40% din numarul de francize realizate doar in ultimii zece ani, Franta devine lider in Europa in domeniul francizelor.
Multiplicarea noilor retele, creativitatea dar si o explozie a serviciilor, au influentat in mod pozitiv dezvoltarea acestui sector.
“Ceea ce seduce in acest sector, este chiar aspectul crearii unei noi companii care beneficiaza insa de securitate”, a afirmat Marie – Christine Bel, responsabil de recrutarea de noi francizati in cadrul grupului Le Dulf, ce are in componenta sa Brioche Dorée, Pizza del Arte, Caffe del Arte si Fournil de Pierre.
In 2006, Brioche Dorée numara 112 francize, in timp ce Pizza del Arte avea saptezeci si noua. Pentru 2007 numarul estimat al noilor deschideri este de 70.
Compania Speedy, care detine deja 120 de francize in Franta, a estimat pentru 2007 un numar de aproximativ douazeci de deschideri.
Reteaua imobiliara Avis-Immobilier, detine in Franta 210 agentii, iar in 2006 a reusit sa deschida cincizeci de magazine. Pentru 2007 numarul estimat de deschideri este tot de cincizeci. “Obiectivul stabilit pentru anul 2008 este de 300 de agentii”, a declarat Ruben Aguilera, director de vanzari si dezvoltare al Avis-Immobilier.
Cine sunt “francizatii”?
Potrivit, specialistilor, francizatii sunt cei care vor sa incerce experienta de a cumpara o franciza nu au neaparat experienta in domeniul comertului si isi doresc sa dea o noua semnificatie parcursului profesional.
Franck Berthouloux explica ca, de obicei cei care “vin la Avis-Immobilier au o varsta cuprinsa intre 25 si 65 de ani. Majoritatea