Grupul american Colgate-Palmolive a consemnat un profit de 415,8 milioane de dolari in trimestrul al doilea, in crestere cu 46,6% fata de perioada similara a anului 2006, evolutie determinata de implementarea unui program de restructurare si de majorarea vanzarilor, scrie presa internationala. Profitul pe actiune s-a plasat la 76 de centi pe actiune, respectiv la 84 de centi pe actiune excluzand elementele exceptionale, valoare care depaseste usor media estimarilor analistilor, de 83 de centi pentru un titlu. Vanzarile grupului au urcat cu 13%, la 3,41 miliarde de dolari (2,46 mld. euro), valoare peste media estimarilor specialistilor, de 3,31 miliarde de dolari (2,39 mld. euro). Compania acorda o importanta sporita activitatilor de marketing, majorand cu 22% cheltuielile de publicitate, in perioada aprilie-iunie. Pentru acest an, Colgate estimeaza o crestere de peste cel putin 10% a profitului operational pe actiune. Actiunile Colgate sunt cotate la o valoare mai mare de circa 18,4 ori decat profitul operational prognozat pentru anul 2008, raport similar celui inregistrat de concurenti precum Procter & Gamble. Grupul american Colgate-Palmolive a consemnat un profit de 415,8 milioane de dolari in trimestrul al doilea, in crestere cu 46,6% fata de perioada similara a anului 2006, evolutie determinata de implementarea unui program de restructurare si de majorarea vanzarilor, scrie presa internationala. Profitul pe actiune s-a plasat la 76 de centi pe actiune, respectiv la 84 de centi pe actiune excluzand elementele exceptionale, valoare care depaseste usor media estimarilor analistilor, de 83 de centi pentru un titlu. Vanzarile grupului au urcat cu 13%, la 3,41 miliarde de dolari (2,46 mld. euro), valoare peste media estimarilor specialistilor, de 3,31 miliarde de dolari (2,39 mld. euro). Compania acorda o importanta sporita activitatilor de marketing, majorand