Bărbaţii se uită la evenimentele sportive, iar femeile, nu. Aceasta este convingerea răspăndită pe tot mapamondul. Desigur, nu este in totalitate adevărată, ba, mai mult, s-a dovedit a fi eronată.
Bărbaţii se uită la evenimentele sportive, iar femeile, nu. Aceasta este convingerea răspăndită pe tot mapamondul. Desigur, nu este in totalitate adevărată, ba, mai mult, s-a dovedit a fi eronată.
Din ce in ce mai multe femei urmăresc evenimentele sportive de top, potrivit unui studiu realizat de Initiative Sports Futures. Başca, in unele ţări, audienţa feminină este chiar mai mare decăt cea masculină. Un lucru ciudat, am putea spune. De fapt, se pare că atenţia este atrasă mai degrabă de celebrităţile din sport, decăt de sportul in sine. De exemplu, ştirea că David Beckham a semnat un contract cu echipa de fotbal Los Angeles Galaxy a ţinut prima pagină a ziarelor din intreaga lume, dar a fost şi ştirea zilei a multor posturi tv.
RECORD. Această concluzie intrigantă a reieşit din eforturile companiei Initiative de a alcătui un top al celor mai importante zece evenimente sportive difuzate la televizor. Cercetarea a scos la iveală faptul că primele cinci evenimente sportive de top au avut o audienţă feminină mai mare, in timp ce alte evenimente sportive au avut o audienţă extrem de slabă. O audienţă record s-a repurtat la Finala Cupei Mondiale de Fotbal (Italia - Franţa) din 2006, majoritatea telespectatorilor care au urmărit evenimentul (41%) fiind ⦠de sex feminin. Cu doi ani inainte, audienţa feminină a Campionatului European de Fotbal a inregistrat un procentaj de 40%, iar Cupa Mondială din 2002 a inregistrat un procentaj de 39%. "Este o cifră care căştigă din ce in ce mai mult teren şi foarte probabil va ajunge la un procentaj de 50%", declară Kevin Alavy, preşedintele Initiative Sports Futures.
STIL DE VIAŢĂ. Studi