In cadrul marcii Volkswagen, BlueMotion este sinonim cu cele mai economice modele dintr-o anumita categorie.
Totul a inceput cu Polo BlueMotion in vara anului 2006. Acum este disponibil si Passat BlueMotion, iar Golf BlueMotion va fi lansat in toamna acestui an.
Aceste modele sunt dezvoltate in ritm continuu, intrucat stabilitatea reprezinta, desigur, un pas inapoi. In consecinta, Volkswagen a reusit sa reduca ceea ce era deja cel mai mic consum in clasa automobilelor din care face parte si modelul Polo, prag atins de Polo BlueMotion, cu o zecime de litru - 3,8 litri. Pentru acest nivel, emisiile de gaze se situeaza la 99 g/km.
Motorul 1.4 TDI, cu trei cilindri, ce dispune de un cuplu relativ ridicat (195 Nm) permite rapoarte mari in cutia de viteze. Rezistenta aerodinamica redusa este o alta latura a filosofiei BlueMotion.
Aceasta include o buna aerodinamica cu un coeficient de rezistenta (Cd) de 0,30, precum si o rezistenta minima la inaintare gratie pneurilor, ceea ce contribuie la reducerea consumului.
Propulsorul TDI este echipat, in dotarea standard, cu filtru de particule diesel (DPF) si are un consum de numai 3,8 litri per 100 kilometri (anterior: 3,9 litri).
In cadrul marcii Volkswagen, BlueMotion este sinonim cu cele mai economice modele dintr-o anumita categorie.
Totul a inceput cu Polo BlueMotion in vara anului 2006. Acum este disponibil si Passat BlueMotion, iar Golf BlueMotion va fi lansat in toamna acestui an.
Aceste modele sunt dezvoltate in ritm continuu, intrucat stabilitatea reprezinta, desigur, un pas inapoi. In consecinta, Volkswagen a reusit sa reduca ceea ce era deja cel mai mic consum in clasa automobilelor din care face parte si modelul Polo, prag atins de Pol