Cel mai mare producator european de autovehicule si-a crescut estimarile pentru anul 2007 dupa ce profitul a crescut pentru cel de-al treilea trimestru consecutiv, vanzarile de Audi si Skoda de asemenea, iar costurile au scazut datorita locurilor de munca eliminate in Germania, informeaza Bloomberg. Grupul Volkswagen a realizat in al doilea trimestru un profit de 1,22 miliarde de dolari, in crestere cu 42% fata de aceeasi perioada din 2006. Profitul marcii Volkswagen a crescut cu 3
Cel mai mare producator european de autovehicule si-a crescut estimarile pentru anul 2007 dupa ce profitul a crescut pentru cel de-al treilea trimestru consecutiv, vanzarile de Audi si Skoda de asemenea, iar costurile au scazut datorita locurilor de munca eliminate in Germania, informeaza Bloomberg.
Grupul Volkswagen a realizat in al doilea trimestru un profit de 1,22 miliarde de dolari, in crestere cu 42% fata de aceeasi perioada din 2006. Profitul marcii Volkswagen a crescut cu 36%, la 595 de milioane de euro, cel al Skoda cu 20% la 184 de milioane de euro, iar cel al Audi cu 62% la 613 milioane de euro.
In prima jumatate a anului, grupul Volkswagen a inregistrat venituri de 54,8 miliarde de euro si un profit de 1,96 miliarde de euro.
In aceasta perioada, compania si-a redus forta de munca din Germania cu 20% si si-a convins angajatii sa lucreze 4 ore si 20 de minute in plus pe saptamana fara cheltuieli suplimentare.
Marcile grupului Volkswagen a vandut 1,62 milioane de masini in al doilea trimestru. Audi a vandut 314.000, Skoda a vandut 156.000 iar Volkswagen a vandut 937.000 de unitati. Vanzarile marcilor grupului german au crescut cu 7,6%, 9,8%, respectiv 4,7%. Modelul Fabia a impulsionat vanzarile companiei Skoda, in timp modelul TT a fost vedeta celor de la Audi.