British American Tobacco (BAT) a consemnat pe piata romaneasca, in primul semestru, o crestere semnificativa a profitului, pe fondul avansului volumului de vanzari, al majorarii preturilor si al imbunatatirii liniei de produse, a anuntat joi grupul. "In Romania, prima pozitie pe piata a fost consolidata de cresterea Kent, Dunhill si Vogue. Aceasta evolutie, alaturi de preturile mai mari si de linia imbunatatita de produse, a avut ca rezultat un avans semnificativ al profitului", informeaza BAT, al doilea mare producator de tigarete, la nivel mondial, dupa Philip Morris. La nivelul intregului grup, profitul operational a crescut cu 13% in primele sase luni, la 1,492 miliarde de lire sterline. Excluzand efectele variatiilor de curs valutar si factorii exceptionali, profitul operational a inregistrat un avans de 18%, toate regiunile avand o contributie pozitiva la acest rezultat, cu exceptia zonei Asia-Pacific. Veniturile au scazut cu 2% in perioada mentionata, la 4,725 miliarde de lire. BAT Romania a avut in 2006 o cota de piata in volum de 37,2%, in timp ce valoric cota companiei s-a ridicat la 39,3%, potrivit datelor firmei. British American Tobacco (BAT) a consemnat pe piata romaneasca, in primul semestru, o crestere semnificativa a profitului, pe fondul avansului volumului de vanzari, al majorarii preturilor si al imbunatatirii liniei de produse, a anuntat joi grupul. "In Romania, prima pozitie pe piata a fost consolidata de cresterea Kent, Dunhill si Vogue. Aceasta evolutie, alaturi de preturile mai mari si de linia imbunatatita de produse, a avut ca rezultat un avans semnificativ al profitului", informeaza BAT, al doilea mare producator de tigarete, la nivel mondial, dupa Philip Morris. La nivelul intregului grup, profitul operational a crescut cu 13% in primele sase luni, la 1,492 miliarde de lire sterline. Excluzand efectele variatiilor de curs valutar