Microsoft Corp., cel mai mare producator de software la nivel mondial, a anuntat ca va incheia un parteneriat cu Digg.com, un site prin care cititorii pot recomanda articole altor utilizatori. Astfel, Microsoft il inlocuieste pe Google, devenind furnizorul exclusiv de publicitate al site-ului, in incercarea de a-si potenta eforturile in a deveni un jucator important pe piata aflata in continua dezvoltare a publicitatii online.
“Vom deveni din ce in ce mai agresivi in acest domeniu. Avem foarte multe de invatat despre acesti utilizatori si despre directia spre care se indreapta aceste companii online”, a declarat Steve Berkowitz, directorul serviilor online ale Microsoft, citat editia online a revistei BusinessWeek.
Directorul executiv al Digg.com, Jay Adelson, a precizat ca a luat in considerare si posibilitatea unui parteneriat cu Google si Yahoo Inc., insa a ales Microsoft datorita nivelului sporit de ajustare a platformei de publicitate. Cele doua companii au declarat ca valabilitatea contractului este de 3 ani, fara a dezvalui valoarea si nici conditiile acestuia. Google, cel mai popular motor de cautare, a raportat un venit de 3,8 miliarde de dolari (2,7 miliarde de dolari) din segmentul de publicitate, pe ultimul semestru, ceea ce reprezinta o suma de 7 ori mai mare decat cea inregistrata de Microsoft.
Digg.com are peste 17 milioane de vizitatori pe luna, punand sub semnul intrebarii rolul editorilor de a stabili ce articol va avea cel mai mare succes la cititori si oferind utilizatorilor posibilitatea de a vota calitatea unui articol. Parteneriatul cu Microsoft va perminte celui mai vizitat site pentru stirile din tehnologie sa se concentreze mai mult pe imbunatatirea continutului, fara sa-si mai faca griji in privinta publicitatii pe care o gazduieste.
“Aceasta miscare ne ofera un parteneriat cu o organizatie mai mare si cu o platfor