PepsiAmericas Inc., gigantul imbuteliator al companiei Pepsi-Cola, a anuntat ca in cel de-al doilea semestru al anului 2007 a inregistrat un venit net de 78 milioane de dolari (56,7 milioane de euro), ceea ce inseamna o crestere a veniturilor de 20% , ne informeaza editia online a revistei de afaceri Forbes.
“Suntem foarte incantati cu performantele de pe cel de-al doilea semestru. Strategia noastra de crestere a veniturilor functioneaza, iar noua noastra organizare a vanzarilor joaca un rol-cheie. Continuam sa ne dezvoltam portofoliul de bauturi necarbonatate, care reprezinta 22% din volumul total de vanzari in Statele Unite ale Americii”, a precizat directorul executiv al PepsiAmericas, Robert C. Pohland.
Pe parcursul celui de-al treilea trimestru al anului 2006, compania a finalizat achizitionarea operatiunilor de imbuteliere in Romania si a drepturilor de distributie in Republica Moldova. “Europa Centrala a inregistrat o semnificativa crestere a veniturilor, toate pietele din zona dublandu-si profitul. Fundamentele afacerii sunt solide, iar noi continuam sa ne extindem si sa ne dezvoltam, asa cum am facut in Romania si Ucraina”, a mai spus Pohland.
In ceea ce priveste piata din Romania, CEO-ul PepsiAmericas a remarcat ca performantele obtinute se dovedesc a fi deosebite, mai ales dupa optimizarea portofoliului prin inovarea marcii de ice-tea Lipton si prin gasirea altor canale de distributie. “Ne asteptam ca Romania sa contribuie cu peste 50% din totalul nostru de profit international pe anul acesta”, a adaugat Pohland.
Succesul din Europa presupune, totodata, noi investitii in toate departamentele pentru a asigura continuitatea cresterii profitului. Corporatia se gandeste serios si la o implementare a unei noi strategii de afaceri in Statele Unite ale Americii. PepsiAmericas este cel de-al doilea fabricant, comerciant si distribuitor de