Evoluţia femeii şi a costumelor de baie este străns legată de evoluţia berii Bergenbier. Chiar dacă incălzirea globală este un subiect la modă, mai nou şi in reclamele tv, nu putem să nu apreciem ultima realizare a agenţiei Leo Burnett.Bergenbier Ice - complicitate masculină, incălzire globală şi costume de baie
Evoluţia femeii şi a costumelor de baie este străns legată de evoluţia berii Bergenbier. Chiar dacă incălzirea globală este un subiect la modă, mai nou şi in reclamele tv, nu putem să nu apreciem ultima realizare a agenţiei Leo Burnett.
Normal că brief-ul trebuie să fi fost unul generos, la fel cum este şi istoria mărcii Bergenbier, insă atunci cănd am văzut pentru prima oară spotul am avut impresia că este vorba despre o reclamă la Budweiser. Cănd spun asta nu mă refer la imprumutarea vreunui concept, ci la umorul fin, la stilul deja cunoscut pe care Bergenbier a reuşit să-l imprime mărcii. Abordarea este una de tip documentar, in care sunt prezentate atăt femeile, căt şi bărbaţii care luptă, fiecare cu armele lor, impotriva incălzirii globale. Cei mai căştigaţi, ca de fiecare dată, sunt bărbaţii, care se bucură de transformarea de-a lungul anilor a costumelor de baie imbrăcate de sexul frumos şi evident de Bergenbier Ice. "Cănd am aflat despre faptul că vom avea de lansat un Bergenbier cu un gust mai răcoritor, ne-am găndit imediat la această vară care se anunţă a fi cea mai călduroasă din toate timpurile. O bere mai răcoritoare pentru o vară mai caldă. Şi pentru că o temă importantă a vremurilor noastre este incălzirea globală, şi acest lucru trebuia adaptat la masculinitate şi complicitate masculină, tema brandului nostru, am ajuns foarte uşor la spotul «Incălzirea globală»", ne-a declarat Carmen Tiderle - Creative Director Leo Burnett.
Despre mediu, numai de bine. Intrebată dacă nu consideră că, deşiincăl