O navă încărcată cu cherestea a fost în pericol de scufundare, aproape de Costineşti, când s-a înclinat cu 7 grade la tribord. Cargoul Memel, sub pavilion Antigua, plecase sâmbătă dimineaţa din Portul Constanţa, cu destinaţia Turcia, dar, după 17 mile marine parcurse în trei ore, în dreptul Costineştiului, pe când se afla la opt mile marine în larg, nava s-a înclinat din cauza mişcării mărfii încărcate defectuos.
De frica scufundării, comandantul a decis întoarcerea navei în Portul Constanţa, pentru a nu avea aceeaşi soartă ca vasul cambodgian naufragiat cu două zile înainte, în aceeaşi zonă, din aceeaşi cauză. Pentru siguranţă, cargoul Memel a fost asistat de două nave ale Poliţiei de Frontieră Constanţa şi Autorităţii Navale Române, care l-au însoţit până a ajuns în Portul Constanţa pentru echilibrarea încărcăturii. Nimeni din echipajul format din opt ucraineni nu a fost rănit în timpul incidentului. (S.I.)
O navă încărcată cu cherestea a fost în pericol de scufundare, aproape de Costineşti, când s-a înclinat cu 7 grade la tribord. Cargoul Memel, sub pavilion Antigua, plecase sâmbătă dimineaţa din Portul Constanţa, cu destinaţia Turcia, dar, după 17 mile marine parcurse în trei ore, în dreptul Costineştiului, pe când se afla la opt mile marine în larg, nava s-a înclinat din cauza mişcării mărfii încărcate defectuos.
De frica scufundării, comandantul a decis întoarcerea navei în Portul Constanţa, pentru a nu avea aceeaşi soartă ca vasul cambodgian naufragiat cu două zile înainte, în aceeaşi zonă, din aceeaşi cauză. Pentru siguranţă, cargoul Memel a fost asistat de două nave ale Poliţiei de Frontieră Constanţa şi Autorităţii Navale Române, care l-au însoţit până a ajuns în Portul Constanţa pentru echilibrarea încărcăturii. Nimeni din echipajul format din opt ucraineni nu a fost rănit în timpul incidentului. (S.I.)