Una din cele mai mari provocari ale pozitiei pe care o ocupa este sa gaseasca angajati care sa constientizeze faptul ca pacientul nu este doar un simplu pacient, ci un client, spune Mirela Georgescu, HR & Administration director al furnizorului de servici
"Exista persoane care au competente profesionale deosebite, dar preiau clientul ca pe un caz si nu ca pe un pacient care are nevoie de relationare. Ideea este ca pacientul nu are nevoie doar de trei medicamente pentru a-si rezolva problema medical, ci are nevoie si dreptul sa fie inteles, sa-i fie explicate niste alternative de tratament, niste consecinte ale tratamentului sau ale faptului ca decide sau nu sa ia acel taratament", explica Georgescu.
Ea este de parere ca problema vine din scoala, unde nu se insista destul de mult pe cursurile de psihologie. De aceea, in cadrul Medicover se organizeaza anumite cursuri care se fac intern, impreuna cu un psiholog si un psihiatru, care ajuta angajatii sa inteleaga nevoile pacientilor, dar in acelasi timp sa nu se incarce foarte mult cu o anumita tensiune negativa.
"Poate fi vorba de probleme medicale deosebite sau poate exista o presiune de timp care ii poate afecta si atunci incercam sa-i ajutam sa relationeze intr-o maniera eficienta, atat pentru client, cat si pentru ei", completeaza Georgescu.
Astfel, o relatie buna cu clientii este temelia pe care se pot construi si restul obiectivelor companiei. "Obiectivele angajatilor se cascadeaza si depind unele de altele. Noi incercam pe fiecare pozitie sa surprindem elemente specifice, dar aceste elemente relationeaza cu strategia si cu obiectivele intregii companii", spune directorul de HR.
De asemenea, ea adauga ca primeste si aplicatii din partea strainilor, iar aceia dintre ei care au lucrat in companie i s-au parut diferiti de romani. "Expatii au un alt tip de experienta, inteleg