Imaginati-va ca aveti in fata o masa de ping-pong, ciocolata, caramel si cateva mere. Ce-ar putea sa iasa? Unii ar spune ca nimic. Altii ar spune ca e doar o joaca de copii...Insa, ce-ati zice daca asta inseamna inceputul unei afaceri de succes care a pornit de la un simplu magazin dintr-un orasel si s-a transformat in cel mai extins lant de magazine de dulciuri din Statele Unite ale Americii?
Prin anii '80, Frank Crail visa sa devina un antreprenor de succes, intr-un orasel de provincie, unde sa-si traiasca, linistit, viata alaturi de familie. S-a mutat in Durango, Colorado, o localitate cu 15.000 de locuitori si a inceput sa se gandeasca cum sa-si faca un rost acolo. "Mi-am dat seama ca aveam de ales intre a deschide o spalatorie de masini si a infiinta un magazin cu produse din ciocolata. Ideea unei spalatorii de masini nu prea mi-a placut, asa ca am hotarat sa deschid o fabrica de ciocolata", isi aminteste Frank Crail, presedintele si directorul executiv al Rocky Mountain Chocolate Factory.La inceput, Crail habar n-avea cum sa faca ciocolata.
A amestecat primul sau lot de ciocolata pe o masa de ping-pong si i-a iesit totul pe dos: gramezile de nuca erau mari precum oul de rata, cupele de unt de arahide erau cat pumnul. Dar, surprinzator, oamenilor li s-au parut apetisante aceste dulciuri uriase, asa ca micul magazin de pe strada principala a orasului Durango a devenit tot mai popular.Magazinul lui Crail propunea si un element de noutate: clientii aveau posibilitatea sa priveasca intregul proces de fabricatie a dulciurilor, urmarindu-l pe bucatarul-sef cum coace merele ca sa le umple cu un amestec delicios de ciocolata, caramel si lapte sau cum toarma ciocolata cu arahide in diverse forme cat mai apetisante.
Astazi, lantul de magazine Rocky Mountain Chocolate Factory este cel mai mare retailer de ciocolata din Statele Unite ale Americii, cu peste