Marsh Romania, filiala locala a celui mai mare broker de asigurari din lume, si-a propus sa se dezvolte puternic pe un nou segment de piata, cel al persoanelor fizice, dupa ce de la infiintare incoace brokerul a intermediat contracte de asigurare doar pentru companii.
Pana la sfarsitul anului, compania intentioneaza sa isi majoreze veniturile din aceasta activitate la 10% din cifra de afaceri. Anul trecut, aceasta a fost de circa 4 milioane de euro (13,8 milioane de lei), Marsh fiind al doilea jucator de pe piata.
"Incercam sa accesam piata de retail, dar nu direct, ci prin parteneriate cu clientii nostri coporate, care, la randul lor, au multi clienti persoane fizice. Este o piata cu un mare potential de crestere", afirma Cristian Fugaciu, directorul general al Marsh Romania.
Brokerul plaseaza deja polite de asigurare prin intermediul a doi dealeri auto, iar acum este in discutii pentru a incheia inca un parteneriat de acest fel. "Produsul pe care il oferim clientilor acestor dealeri este un termen de garantie extins fata de cel oferit de producatorul autoturismului. Este, de fapt, o polita de asigurare", explica Fugaciu.
Un alt canal de distributie a politelor de asigurare pentru persoanele fizice il reprezinta companiile, pentru angajatii carora Marsh creeaza diferite pachete de asigurari. "Angajatii pot sa isi aleaga polite de asigurare de viata, de masina sau pentru casa. Sunt pachete standard, negociate cu angajatorii", sustine seful Marsh.
Pana la sfarsitul anului, Marsh va distribui polite de asigurare si in hipermarketuri, compania fiind acum in negocieri cu mai multe retele.
Pentru a folosi acest canal de vanzare, Marsh studiaza acum produsele grupului de pe pietele straine. "Prin aceste polite partenerii nostri vor putea oferi o gama mai larga de produse si isi vor fideliza astfel clientii. Pentru noi, avantajul este ca