- Social - nr. 147 / 31 Iulie, 2007 In cadrul unei conferinte de presa, organizatorii festivalului "Peninsula", desfasurat la Targu-Mures in perioada 25-29 iulie, au declarat ca a 5-a editie a festivalului a fost un succes din toate punctele de vedere, numarul participantilor depasindu-l pe cel de anul trecut. Pana duminica la amiaza, 55.000 de persoane au intrat, fie au cumparat bilete in avans. Astfel ca organizatorii se aratau foarte entuziasti, urmand ziua de duminica, ultima a festivalului, care se arata foarte profitabila, pe scene urmand sa urce "LGT", "Exploited" si "Zdob si Zdub". "Fata de anul trecut numarul abonamentelor vandute in avans a crescut cu 25 la suta, ceea ce este un feedback pozitiv din partea publicului", ne-a declarat Gerendai Karoly, managing director al Sziget Cultural Management. Acesta a mai spus ca, daca si editia din 2008 merge la fel de bine, se va ajunge la amortizarea investitiei de la primele 3 editii, editii care nu au avut profit. "Peninsula" a devenit un brand al Targu-Muresului, motiv pentru care organizatorii se gandesc la planuri pe termen lung. "Dupa cinci editii, ne-ar placea foarte mult sa primim un feedback de la municipalitate cu privire la organizarea festivalului in acest oras, deoarece este important pentru noi sa stim ca ne putem face planuri pe termen lung", a mai spus Gerendai. In opinia acestuia, Targu-Muresul este singurul loc potrivit pentru "Peninsula", aici existand o adevarata mentalitate de festival. La randul sau, Szepessy Szabolcs, directorul festivalului "Peninsula", a subliniat ca evenimentul a ajuns sa atraga publicul nu doar la concertele organizate pe scene, ci, in egala masura, si la programele non-muzicale, peste 200 la numar in cadrul acestei editii. "Ne bucuram foarte mult ca publicul a apreciat ideea de a organiza concerte simultan la patru scene ", a declarat directorul festivalului. Punctele f