Dupa greve repetate, accidente sau blocaje ale garniturilor in subteran, toate petrecute de la inceputul acestui an, ieri, metroul a mai fost implicat intr-un scandal. Potrivit unor informatii aparute in presa, circulatia trenurilor in subteran ar urma sa fie intrerupta de la 1 septembrie, din cauza unor datorii. Reprezentantii Metrorex spun insa ca nu se pune problema opririi circulatiei metroului. Societatea nu a fost notificata Metrorex are de achitat in contul Alstom, firma care se Dupa greve repetate, accidente sau blocaje ale garniturilor in subteran, toate petrecute de la inceputul acestui an, ieri, metroul a mai fost implicat intr-un scandal. Potrivit unor informatii aparute in presa, circulatia trenurilor in subteran ar urma sa fie intrerupta de la 1 septembrie, din cauza unor datorii. Reprezentantii Metrorex spun insa ca nu se pune problema opririi circulatiei metroului. Societatea nu a fost notificata Metrorex are de achitat in contul Alstom, firma care se
Dupa greve repetate, accidente sau blocaje ale garniturilor in subteran, toate petrecute de la inceputul acestui an, ieri, metroul a mai fost implicat intr-un scandal. Potrivit unor informatii aparute in presa, circulatia trenurilor in subteran ar urma sa fie intrerupta de la 1 septembrie, din cauza unor datorii. Reprezentantii Metrorex spun insa ca nu se pune problema opririi circulatiei metroului.
Societatea nu a fost notificata
Metrorex are de achitat in contul Alstom, firma care se ocupa de intretinerea garniturilor, aproximativ 15 milioane de euro. 'Suma a fost rezultata printr-o formula de calcul stabilita prin contract si este menita sa actualizeze platile la nivelul anului 2007. Nu este vorba de o datorie, ci de niste costuri suplimentare fata de data incheierii contractului, in urma cu patru ani, de o actualizare a preturilor', ne-a spus directorul Metrorex, Gabriel Mocanu. Cu to