Diminuarea costurilor industriale, îmbunătăţirea portofoliului de mărci, echilibrarea producţiei la nivel geografic sunt trei dintre deciziile pe care Michael Whitney, country manager-ul producătorului de ulei alimentar Bunge România, le-a luat în numai nouă luni de la venirea sa la cârma firmei. Printre numeroasele anunţuri de investiţii străine în România şi de profituri spectaculoase, o veste proastă pare de necrezut. Şi totuşi, s-a întâmplat săptămâna trecut�
Diminuarea costurilor industriale, îmbunătăţirea portofoliului de mărci, echilibrarea producţiei la nivel geografic sunt trei dintre deciziile pe care Michael Whitney, country manager-ul producătorului de ulei alimentar Bunge România, le-a luat în numai nouă luni de la venirea sa la cârma firmei.
Printre numeroasele anunţuri de investiţii străine în România şi de profituri spectaculoase, o veste proastă pare de necrezut. Şi totuşi, s-a întâmplat săptămâna trecută, când Bunge România a anunţat că de la
1 septembrie va închide fabrica Interoil Oradea. „Decizia a fost luată în urma unei analize atente a factorilor interni şi externi cu impact puternic atât asupra dezvoltării companiei, cât şi asupra dezvoltării locale“, spune comunicatul de presă transmis de reprezentanţii companiei.
Pentru diminuarea impactului asupra angajaţilor disponibilizaţi, Bunge a contractat o firmă de consultanţă în resurse umane care va intervieva fiecare angajat, îi va ajuta să îşi facă un CV şi să îşi găsească un alt loc de muncă. Va avea loc şi un târg de joburi. „Un domn de 62 de ani era foarte nefericit pentru că nu credea că îşi va mai schimba slujba vreodată, din cauza vârstei“, spune country managerul firmei, Michael Whitney.
Mutarea este parte a schimbărilor de strategie decise de companie în ultimele luni. A fost