Un pas inainte, pentru constructia aeroportului intre Braila si Galati si a podului peste Dunare, in zona celor doua orase. Asa percep consilierii judeteni braileni aprobarea, ieri, in plenul CJ, a studiilor de fezabilitate si indicatorilor tehnico-economici pentru cele doua investitii, precum si a studiilor de fundamentare a deciziilor de concesionare a terenurilor pentru lucrarile amintite. Chiar daca interesul este si al Brailei, si al Galatiului, in egala masura, presedintele CJ, Gheorghe Bunea Stancu, a precizat de la bun inceput ca atit podul, cit si aeroportul, vor fi investitii in care va fi implicata doar Braila. Evident, remarca a fost determinata de faptul ca relatiile cu vecinii de peste Siret sint incordate, in aceasta perioada, din cauza cartierului Dimitrie Cantemir (Siret), Prefectura Braila atacind in instanta Primaria Galati.
Din primul moment, consilierii democratii s-au aratat sceptici, in numele lor, Mario Da'Ros explicind ca ei se vor abtine la vot: "Materialele prezentate pe noi nu ne-au convins si, pe de alta parte, daca tot urmeaza sa avem un aeroport, la Ianca, nu intelegem de ce ne mai trebuie unul". Stancu a explicat ca aeroportul de la Ianca ramine la stadiul de proiect, pentru multa vreme, tocmai din cauza faptului ca unii - aluzie la democrati - se impotrivesc preluarii acestuia de catre CJ, si pun piedici pe la centru, pe unde se umbla dupa avize. "Din discutiile cu specialistii am ajuns la concluzia ca cea mai potrivita locatie pentru construirea unui aeroport este intre doua mari orase, printre cele mai mari 10 orase din Romania, unde este echidistant fata de Vrancea, Buzau, Slobozia, Braila, Galati, si Tulcea, daca vreti. (...)Atita timp cit judetul Braila nu pune nici un leu la construirea unui aeroport nu vad de ce ne-am abtine si am fi impotriva acestei investitii de peste 300 de milioane de euro. Nu vad care este prob