Compania Procter&Gamble a cheltuit un buget de peste 50 000 de dolari pentru realizarea celui mai lung desen graffiti din lume. Evenimentul, desfasurat la Romexpo, a fost organizat de agentiile Publicis Dialog, Publicis Events si Action Global Communications prin implicarea a 570 de angajati ai multinationalei veniti din 8 tari. In mai putin de 2 ore angajatii au reusit sa stabileasca un nou record mondial prin realizarea a 566 de metri de desen graffiti, depasind astfel recordul ant
Compania Procter&Gamble a cheltuit un buget de peste 50 000 de dolari pentru realizarea celui mai lung desen graffiti din lume. Evenimentul, desfasurat la Romexpo, a fost organizat de agentiile Publicis Dialog, Publicis Events si Action Global Communications prin implicarea a 570 de angajati ai multinationalei veniti din 8 tari. In mai putin de 2 ore angajatii au reusit sa stabileasca un nou record mondial prin realizarea a 566 de metri de desen graffiti, depasind astfel recordul anterior de 507 m.
La proiect, agentia de comunicare Action Global Communications s-a ocupat de partea de relatii publice in timp ce agentiile Publicis Dialog si Events au realizat creatia, logistica si implementarea evenimentului.
“Comunicarea permanenta cu echipa agentiei in toate aspectele, de la initierea ideii, creatie, organizare si productie la PR, a fost esentiala si s-a concretizat prin succesul unui eveniment cu dubla semnificatie - un extrem de apreciat exercitiu de team building si o admirabila demonstratie de spirit caritabil a fiecaruia dintre cei 570 de angajati P&G”, a spus Ramona Brad, Manager Relatii Externe al Procter&Gamble Marketing Romania.
Actiunea initiata de Procter&Gamble face parte dintr-o campanie de prevenire a abandonului, program de care vor beneficia peste 200 de copii din familii cu