Posesorii de conturi bancare cu multe zerouri au un nou motiv să se gândească la o maşină cu care să facă furori. Maserati, cel mai exclusivist brand auto prezent pe piaţa autohtonă, a lansat un nou model, GranTurismo. Dacă ai peste un milion de euro în cont şi nu deţii o maşină exclusivistă, poţi fi numit cel mult excentric. Fie că se numeşte Maserati, Ferrari, Rolls-Royce, Audi, BMW, Mercedes sau Lexus, maşina unui prosper om de afaceri îi împrumută posesorului c
Posesorii de conturi bancare cu multe zerouri au un nou motiv să se gândească la o maşină cu care să facă furori. Maserati, cel mai exclusivist brand auto prezent pe piaţa autohtonă, a lansat un nou model, GranTurismo.
Dacă ai peste un milion de euro în cont şi nu deţii o maşină exclusivistă, poţi fi numit cel mult excentric. Fie că se numeşte Maserati, Ferrari, Rolls-Royce, Audi, BMW, Mercedes sau Lexus, maşina unui prosper om de afaceri îi împrumută posesorului ceva din imaginea sa de marcă. Iar dacă preţul bolidului depăşeşte 100.000 de euro, cu atât mai bine. Cam acesta ar fi, pe scurt, motivul pentru care pe şoselele din România circulă deja maşini de lux în valoare de peste 100 de milioane de euro - dintre care nu mai puţin de şapte milioane au intrat în conturile italienilor de la Maserati.
Importatorul mărcilor italiene pe piaţa auto românească, AutoItalia, a reuşit să pună în vânzare, la numai câteva luni de la lansarea internaţională, un vehicul care a făcut să bată mai repede multe inimi de oameni cu stare. Noul Maserati GranTurismo străluceşte în showroom-ul din Bucureşti aşteptând clienţii care şi-l pot permite. Pentru „numai“ 97.500 de euro, fără TVA, imperialul vehicul cu tridentul lui Neptun pe grila radiatorului îşi poate împrumuta imaginea virtualilor posesori. Nimic nou, s-ar putea spune; cam acelaşi ef