În ultimele trei luni, URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc, a înregistrat o crestere de peste 50% a volumului de vânzari în primul trimestru al exercitiului financiar curent , aprilie – iunie 2007, comparativ cu perioada similara a anului precedent.
Aceste rezultate au fost determinate de performantele deosebite ale marcilor din portofoliul URSUS Breweries, investitiilor realizate în ultimul an în vederea extinderii capacitatilor de productie si îmbuteliere a berii pâna la 4,5 milioane hl si, nu în ultimul rând, datorita reducerii sezo-nalitatii, în contextul unui sezon cald prelungit. Presedinte si CEO URSUS Breweries, Dieter Schulze, a declarat referitor la aceasta evolutie a companiei pe care o conduce ca a avut "un trimestru foarte bun, în care evolutia marcilor noastre a dus la vânzari peste asteptari. Timisoreana si-a continuat performanta spectaculoasa, dublându-si vânzarile în aceasta perioada si consolidându-si astfel pozitia de lider pe piata berii din România din punct de vedere al volumelor. URSUS si-a întarit pozitia de lider pe segmentul premium, cu o crestere a volumelor de peste 20%, în timp ce vânzarile Ciucas au crescut cu peste 30%". În 2006, Timisoreana a fost marca cu cea mai rapida crestere de pe piata berii din România, cu o crestere de volum de 59%, datorita lansarii cu succes a ambalajului PET în iulie 2006. URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere din România, cu o cota de piata de 24%, potrivit MEMRB. Compania are sediul central în Bucuresti si detine 4 fabrici de bere în Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, având peste 1.300 de angajati. Marcile URSUS Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar si Pilsner Urquell.
Liviu CRUDU
În ultimele trei luni, URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc, a înregistrat o crestere de peste 50% a vol