UniCredit Tiriac Bank a introdus, incepand cu data de 1 august a acestui an, un nou model de organizare a retelei de sucursale care implica alocarea de unitati dedicate clientilor persoane fizice si, separat, clientilor companii, in Bucuresti si in alte orase cu puternic potential economic, se arata intr-un comunicat de presa al bancii.
Pana la finele anului, obiectivul institutiei este de a avea 20 de sucursale dedicate clientilor companii, din care sase in Capitala.
Recenta organizare face parte din planul UniCredit Group de imbunatatire a fluxului de lucru din sucursale si al serviciilor pentru segmente diferite de clientela.
“Noul nostru model de sucursale are la baza faptul ca exista diferente semnificative intre persoane fizice si companii in privinta nevoilor si solicitarilor financiare”, a explicat Antoaneta Curteanu, Director Corporate UniCredit Tiriac Bank.
Potrivit informatiilor bancii, operatiunile de cont curent vor fi desfasurate in continuare la oricare dintre casieriile bancii, in orice sucursala, sau electronic prin serviciile Online B@nking sau Multicash. Pentru consultanta sau informatii referitoare la produse specifice, credite si negocieri, clientii vor fi directionati catre sucursalele specializate.
De exemplu, intr-o sucursala dedicata companiilor, persoanele fizice au posibilitatea sa plateasca ratele aferente unui credit sau sa deruleze operatiuni de cont curent, insa va fi necesar sa intre intr-o sucursala Retail daca doresc sa afle informatii despre un credit sau despre alte produse specifice.
De asemenea, numerele de cont si codurile IBAN nu se vor modifica.
In prezent, clientii companii au la dispozitie cinci sucursale dedicate in Bucuresti si 13 sucursale dedicate in alte orase cheie din Romania. UniCredit Tiriac Bank detine o retea formata din 136 de sucur