Grup Feroviar Roman a intrat in a doua faza a privatizarii firmei unguresti de transport feroviar de marfa MAV Cargo. Suma oferita de principala companie privata feroviara din Romania a fost de 56 de miliarde de forinti (221,53 milioane de euro).
Astfel, GFR se situeaza printre principalii cinci competitori cu sanse de achizitionare a companiei din tara vecina.
Primele doua pozitii in privinta ofertelor neangajante depuse apartin unei asocieri slovace, Sped Trans Consortium, care a oferit 81 de miliarde de forinti, si consortiului britanic Ashmore Global, a carui oferta a fost de 60 de miliarde de forinti. Celelalte doua firme calificate sint Magyar Rail Cargo si Spedi-Trans Sro.
CFR Marfa, cealalta firma romaneasca ce a participat la licitatie, nu s-a calificat pentru etapa urmatoare, oferta firmei noastre de stat fiind punctata penultima, inaintea celei apartinind Deutsche Bahn. Transportatorul de stat a oferit pentru preluarea MAV Cargo 46,5 miliarde de forinti, cu 2,5 miliarde mai mult decit concurenta germana.
Integral in Cotidianul
Grup Feroviar Roman a intrat in a doua faza a privatizarii firmei unguresti de transport feroviar de marfa MAV Cargo. Suma oferita de principala companie privata feroviara din Romania a fost de 56 de miliarde de forinti (221,53 milioane de euro).
Astfel, GFR se situeaza printre principalii cinci competitori cu sanse de achizitionare a companiei din tara vecina.
Primele doua pozitii in privinta ofertelor neangajante depuse apartin unei asocieri slovace, Sped Trans Consortium, care a oferit 81 de miliarde de forinti, si consortiului britanic Ashmore Global, a carui oferta a fost de 60 de miliarde de forinti. Celelalte doua firme calificate sint Magyar Rail Cargo si Spedi-Trans Sro.
CFR Marfa, cealalta firma romaneasca ce a participat la licitatie, nu s-a c