Posta Romana a organizat o licitatie publica pentru incheierea unui acord pe patru ani privind achizitionarea de servicii de publicitate, avand alocat un buget total de 26,74 de milioane de lei (peste 8 mil. euro) pentru aceste activitati. Posta Romana a initiat, prin intermediul Bursei Romane de Marfuri, in calitate de consultant-organizator, licitatia deschisa pentru incheierea unui acord cadru pe patru ani pentru achizitionarea de servicii de publicitate. Contul de publicitate al Postei Romane va fi impartit pe trei sectiuni si anume servicii de creatie, servicii de productie audio-video si servicii de productie print de mari dimensiuni (cu un buget de patru milioane de lei pe patru ani), servicii de promovare in presa centrala, locala, TV, radio, internet, indoor si outdoor (buget de 21,4 milioane de lei) si servicii de evaluare a campaniilor derulate (1,34 milioane de lei). La licitatie s-au inscris First One Communication, Opti Media SRL, Publicis SRL, Media Consulta International, Media Investment Communication, Tempo Advertising SRL, Mercury Promotions SRL si Ars Advertising SA. Potrivit informatiilor Postei Romane, de partea de servicii de creatie, servicii de productie audio-video si servicii de productii print de mari dimensiuni a contului se va ocupa anul acesta Tempo Advertising SRL. In plus, Posta Romana a incheiat un acord cadru pe patru ani cu Tempo Advertising SRL, Media Investment Communication SRL, Mercury Promotions SRL, First One Communication SA si Publicis SRL, urmand ca aceasta parte a contului sa fie redisputata in 2008.
Posta Romana a organizat o licitatie publica pentru incheierea unui acord pe patru ani privind achizitionarea de servicii de publicitate, avand alocat un buget total de 26,74 de milioane de lei (peste 8 mil. euro) pentru aceste activitati. Posta Romana a initiat, prin intermediul Bursei Romane de Marfuri, in calita