Operatorul de telefonie mobila Orange Romania a raportat venituri de 578 milioane de euro pentru prima jumatate a anului fiscal in curs, cu 24 de procente mai mult decat perioada similara a anului trecut, in conditiile unui avans al numarului de clienti la 8,57 milioane, de la 7,21 milioane in iunie 2006. Pe fondul acestor rezultate, compania a ridicat tinta numarului de clienti estimat pentru finele acestui an.
Numarul clientilor a crescut in al doilea trimestru cu aproximativ 300.000, de la 8,271 milioane la 8,572 milioane. Dupa primul semestru, Orange avea 8,57 milioane de clienti, in timp ce principalul competitor, Vodafone Romania, a raportat 8,223 milioane clienti.
“Estimam ca, pana la sfarsitul anului 2007, Orange Romania va avea in jur de 9,4 milioane de clienti si va continua sa isi imbunatateasca proportia dintre numarul clientilor cu abonament si cel al clientilor PrePay”, a declarat pentru Wall-Street Richard Moat, CEO Orange Romania. In urma cu trei luni, directorul general al Orange Romania, Richard Moat, a estimat ca operatorul va atinge la finele anului noua milioane de clienti.
Oficialii Orange Romania s-au declarat multumiti de rezultatele obtinute din serviciile broadband, pentru care au inregistrat 481.000 de clienti, si asteapta o crestere a numarului de abonati si pentru serviciile de date.“Pana la sfarsitul anului ne propunem sa dublam numarul clientilor cu abonamente internet unlimited”, ne-a declarat Richard Moat.
Compania a avut in al doilea trimestru al acestui an venituri de 295 milioane de euro, cu 20% mai mult decat in intervalul aprilie-iunie 2006. In primul trimestru, veniturile s-au plasat la 283 milioane de euro, fata de 219 milioane de euro in primele trei luni din 2006.
Venitul mediu pe utilizator (ARPU), calculat pentru ultimele 12 luni, a fost de 136 de euro in al doilea trimestru, comparativ cu 1