Dupa delimitarea zonei pietonale, Piata Garii este gata de inaugurare(Foto: )
Oficial, insa, nimeni nu stie nimic despre inaugurare si totul depinde de edilul-sef, care mai are citeva zile de concediu.Lucrarile de reabilitare si modernizare a Pietei Garii sint incheiate. Ar fi momentul pentru o inaugurare oficiala. Doar ca nu are cine s-o faca. Primarul Klaus Johannis se intoarce abia luni din concediu, iar initiativa trebuie sa-i apartina.
„Eu ma ocup cu executia, nu cu festivitati de acordare a premiilor", ridica din umeri viceprimarul Eugen Mitea. Nici functionarii Primariei nu sint prea darnici cu amanuntele. Cind vom putea folosi din nou Piata Garii? Cite raspunsuri, atitea variante. „99 la suta din ceea ce trebuia sa faca Strabag-ul a facut.
Mai sint mici retusuri, cum ar fi semaforizarea sau trasajele", spune secundul lui Johannis. „E gata, practic se porneste Piata Garii, mai trebuia dat drumul la transportul public", este de parere si Adrian Popa, directorul general al Tursib, care a dispus deja reluarea statiilor obisnuite pentru mijloacele de transport pe al caror traseu este inclusa Piata Garii.
Traseul autobuzelor
De miine, capatul de linie al autobuzelor 1 si 5 va fi Piata Garii, iar autobuzele 2 si 12 care circula spre str. Abatorului vor intra in Piata Garii si vor avea statie in fata garii. Autobuzele 2, 4, 12 si 115 care circula spre giratoriul Coposu - Oberth - Constitutiei vor intra in Piata Garii pe str. Regele Ferdinand si vor avea statie pe str. General Magheru, inainte de intersectia cu str.
Constitutiei. In schimb, autobuzele 4 si 115 care circula spre str. Abatorului nu vor intra in Piata Garii pe str. Regele Ferdinand si vor avea statii la Transelectrica si Libertatea.
„Mici retusuri"
Firmele care au lucrat in Pieta Garii sint Strabag si Search Corporation, ia