Automobilele dotate cu instalatie de aer conditionat ar putea costa mai mult in viitorul apropiat deoarece Comisia Europeana intentioneaza sa impuna o serie de masuri pentru reducerea cantitatii de CO2 emis in aer de catre masini.
Forul european are in vedere impunerea unor norme de calitate, in ceea ce priveste aerul conditionat de pe masini, lucru care ar duce implicit la scumpirea lui. Astfel, inginerii producatorilor auto vor fi nevoiti sa dezvolte noi sisteme de aer conditionat, care sa ajute la reducerea emisiilor de C02 ale autovehiculelor.
In aceste conditii, preturile masinilor dotate cu aer conditionat vor creste semnificativ din cauza investitiilor necesare in dezvoltarea unor tehnologii care sa produca aparate climaterice mai performante si mai ecologice.
Potrivit reglementarilor Comisiei Europene, constructorii de masini vor fi obligati sa reducea emisiile de dioxid de carbon ale vehiculelor noi, comercializate in UE, la un nivel mediu de 130 de grame pe kilometru pana in 2012. In prezent, cantitatea medie acceptata de forul European se plaseaza la circa 163 de grame de CO2 pe kilometru. (L.C.)
Automobilele dotate cu instalatie de aer conditionat ar putea costa mai mult in viitorul apropiat deoarece Comisia Europeana intentioneaza sa impuna o serie de masuri pentru reducerea cantitatii de CO2 emis in aer de catre masini.
Forul european are in vedere impunerea unor norme de calitate, in ceea ce priveste aerul conditionat de pe masini, lucru care ar duce implicit la scumpirea lui. Astfel, inginerii producatorilor auto vor fi nevoiti sa dezvolte noi sisteme de aer conditionat, care sa ajute la reducerea emisiilor de C02 ale autovehiculelor.
In aceste conditii, preturile masinilor dotate cu aer conditionat vor creste semnificativ din cauza investitiilor necesare in dezvoltarea unor tehnologii care sa produca aparate cl