Cel mai mare retailer la nivel mondial va lansa, impreuna cu Bharti Enterprises, un lant de magazine in India pentru a profita de rata de crestere puternica a pietei, evaluata la 350 de miliarde de dolari, informeaza CBNC. In 2015, valoarea pietei de retail din India este estimata sa atinga 700 de miliarde de dolari. Aproape 7 magazine au fost contruite de cele doua companii pana in acest moment, situate in nordul si vestul Indiei. Legistlatia din India permite retai
Cel mai mare retailer la nivel mondial va lansa, impreuna cu Bharti Enterprises, un lant de magazine in India pentru a profita de rata de crestere puternica a pietei, evaluata la 350 de miliarde de dolari, informeaza CBNC. In 2015, valoarea pietei de retail din India este estimata sa atinga 700 de miliarde de dolari. Aproape 7 magazine au fost contruite de cele doua companii pana in acest moment, situate in nordul si vestul Indiei.
Legistlatia din India permite retailerilor care detin o singura marca sa detina pana la 51% dintr-un joint-venture cu o firma locala, in timp ce retailerilor care detin mai multe marci, precum Wal-Mart, le este permis doar sa detina magazine cash-and-carry sau sa dezvolte o afacere in franciza.
Industria de retail din India este dominata de magazine detinute de familii iar intrarea marilor companii a provocat griji atat proprietarilor de magazine mici care se tem ca vor ramana fara clienti cat si clasei politice care se teme de un numar mai mare de someri datorita falimentelor.
Alti mari retaileri, precum Tesco si Carrefour, si-au amanat planurile de a intra pe piata din India pana la clarificarea legistlatiei.
Bharti Enterprises, proprietara celei mai mari retele de telefonie mobila din India, a promis ca va investi 2,5 miliarde de dolari pana in 2