Toyota a inregistrat o crestere cu peste 32% a profitului pe trimestrul doi, pana la 4,1 miliarde dolari, depasindu-si rivalul General Motors in ceea ce priveste vanzarile in acelasi trimestru, potrivit AP.
Vanzarile companiei au crescut cu 15%, fiind influentate de cresterea pretului combustibililor, ceea ce a facut ca modelele cu consum redus de combustibili ale companiei, precum Prius, Corolla si Camry, sa fie din ce in ce mai cautate.
Cresterea vanzarilor este explicata si de trendul de depreciere a yenului, au spus oficialii companiei japoneze.
Toyota a inregistrat vanzari totale de 54,7 miliarde dolari in perioada aprilie - iunie, depasindu-si astfel rivalul, General Motors, care a inregistrat vanzari de 54,5 milioane dolari in aceeasi perioada.
Daca numeric, in perioada aprilie-iunie, grupul cu sediul la Detroit a vandut 2,41 milioane autovehicule la nivel mondial, in special datorita vanzarilor inregistrate pe pietele emergente din Asia si America Latina, trecand in fata Toyota care a vandut doar 2,37 milioane autovehicule, valoric vanzarile Toyota le-au depasit pe cele ale constructorului american.
Toyota a inregistrat o crestere cu peste 32% a profitului pe trimestrul doi, pana la 4,1 miliarde dolari, depasindu-si rivalul General Motors in ceea ce priveste vanzarile in acelasi trimestru, potrivit AP.
Vanzarile companiei au crescut cu 15%, fiind influentate de cresterea pretului combustibililor, ceea ce a facut ca modelele cu consum redus de combustibili ale companiei, precum Prius, Corolla si Camry, sa fie din ce in ce mai cautate.
Cresterea vanzarilor este explicata si de trendul de depreciere a yenului, au spus oficialii companiei japoneze.
Toyota a inregistrat vanzari tot