(Foto: )
„In curind Iulius Mall“
La Iulius Mall se lucreaza de zor. Echipele de muncitori sint nevoite sa isi respecte termenul de predare a cladirii, care va fi inaugurata in 20 octombrie. Daca stadiul constructiei este „in grafic“, dupa cum sustin constructorii, bombardarea publicului cu mesaje publicitare a inceput deja cu 2 luni inainte de lansare.
Departamentul Advertising a dezvoltat si a lansat primul mesaj publicitar: „In curind Iulius Mall“. De ce atit de simplu si direct? „Pentru ca noi consideram ca brandul trebuie impus.
Iulius Mall nu este, ca brand, foarte bine infipt pe Cluj, si de aceea am lansat acest mesaj, pentru ca el sa fie in primul rind retinut“, a explicat pentru monitorul Renate Roca Rosenberg, PR Manager Vitrina Advertising, firma care se ocupa de partea de marketing pentru Iulius Mall.
Ca o etapa urmatoare, incepind cu luna septembrie, campania de promovare se va adresa direct beneficiarilor acestui brand, prezentind ce aduce pentru clujeni Iulius Mall.
Lansare fara Aqua Park
Ca medii de publicitate, s-au ales in special mijloacele de transport in comun, unde sint prezente deja mesaje personalizate pe scaune, afise nu doar pe exteriorul autobuzelor, ci si in interior. In ceea ce priveste mash-urile publicitare, acestea sint destul de rare, din cauza faptului ca Primaria Cluj-Napoca nu are o situatie clara privind locurile autorizate pentru afisaj.
Reprezentantii Iulius Mall sustin ca centrul va fi inaugurat doar in momentul in care toate lucrarile vor fi finalizate, chiar daca aceasta ar afecta termenul anuntat, 20 octombrie. Exceptie va face Aqua Park-ul din proiectul initial de constructie.
Primaria Cluj-Napoca nu a girat inca propunerea moldovenilor de