Timp de doua zile, Politia Transporturi Constanta a fost obiectul verificarilor desfasurate de Corpul de Control al Inspectoratului General al Politiei Romane. Dupa un prim control efectuat in urma cu mai bine de doua saptamani si care a fost cat se poate de „musamalizat“, alti cerberi ai IGPR au sosit la Constanta pentru a-l verifica pe comisarul sef Ioan Bucur, seful Politiei Transporturi. Corpul de Control a descins la Constanta, dupa cum recunoaste insusi adjunctul lui Bucur, in urma unor sesizari. Am incercat, pe cai cat se poate de oficiale, sa aflam care sunt aceste sesizari, dar ne-am lovit de un zid. Nu ne-au ramas decat caile neoficiale. Trendul ascendent al comisarului sef Ioan Bucur a fost cel putin ciudat. La Scoala de ofiteri Bucuresti, actuala Academie de Politie, Bucur a fost coleg de clasa cu actualul chestor sef Jenica Aron, seful corpului de control al IGPR. Asta nu ar fi insemnat nimic daca nu ar fi la mijloc acel prim control, de acum doua saptamani, care s-a desfasurat la sediul Politiei Transporturi Constanta. Controlul a tinut o zi, in conditiile in care, in mod normal, dureaza minim o saptamana, iar cel care l-a controlat a baut cafele tot timpul cu seful institutiei. La fel, nu ar fi insemnat nimic daca, a doua zi, pe masa comisarului sef Ioan Bucur nu s-ar fi aflat o copie a raportului intocmit de corpul de control, la care, in mod normal, nu are acces. In raport erau mentionati toti cei care dadusera declaratii impotriva lui. La fel, nu ar fi insemnat nimic daca seful de la Transporturi nu ar fi prieten la catarama cu comisarul sef Nicolae Margarit, adjunctul Directiei Politiei Transporturi, caruia i se adreseaza cu apelativul "nea Naita". Ca sa revenim la cariera lui Ioan Bucur, anul 2002 l-a gasit pe acesta in functia de adjunct al sefului Politiei Transporturi. Ca urmare a unor reclamatii ce s-au finalizat cu un control, Bucur a fo