Cursa Barcelona - Targul Mures, cu 200 de pasageri la bord, operata de compania WizzAir, care ar fi trebuit sa ajunga pe aeroportul "Transilvania" joi dimineata la ora 5.45, a avut 12 ore intarziere, dupa o escala la Budapesta.
"Daca nu ar fi intarziat o ora, nu ar fi prins ceata. Dar cand au ajuns era ceata, asa ca, dupa doua ture de pista, pilotii au decis sa plece la Budapesta. Acolo a fost schimbat echipajul, avionul a plecat in alta parte si cand au avut o alta aeronava i-a adus. Pe aeroport li s-au dat vaucere, asa ca nu cred ca au suferit. Asta este, cand alegi low-cost iti asumi si niste riscuri", a declarat, joi, directorul aeroportului Tg. Mures, Stefan Runcan.
Cei 140 de pasageri care asteptau la Targul Mures cursa de la Barcelona pentru a ajunge la Budapesta au inteles situatia.
Runcan a mai precizat ca toate companiile low-cost au astfel de probleme.
"Cei de la WizzAir au fost amabili ca i-au adus la destinatie, deoarece o cursa Malev nu a putut ateriza odata, i-a dus la Budapesta si acolo i-a lasat", a precizat Runcan.
Majoritatea pasagerilor care se aflau in avion sunt romani, iar pe aeroport au facut un scandal de proportii reprezentantilor WizzAir.
Cursa Barcelona - Targul Mures, cu 200 de pasageri la bord, operata de compania WizzAir, care ar fi trebuit sa ajunga pe aeroportul "Transilvania" joi dimineata la ora 5.45, a avut 12 ore intarziere, dupa o escala la Budapesta.
"Daca nu ar fi intarziat o ora, nu ar fi prins ceata. Dar cand au ajuns era ceata, asa ca, dupa doua ture de pista, pilotii au decis sa plece la Budapesta. Acolo a fost schimbat echipajul, avionul a plecat in alta parte si cand au avut o alta aeronava i-a adus. Pe aeroport li s-au dat vaucere, asa ca nu cred ca au suferit.