Cota de piaţă a grupului MOL în România a scăzut cu 1,2%, până la 11,7% în primul semestru al anului, din cauza reducerii numărului de benzinării, se arată în raportul financiar semestrial al MOL, făcut public ieri. După vânzarea a 30 de staţii către Petrom şi achiziţia altor 11 benzinării, volumele totale din retail ale grupului MOL au scăzut cu 0,4% în primele şase luni ale acestui an, pe fondul micşorării vânzărilor de combustibili în România cu 3,8%, în condiţiile vânzării celor 19 benzinării. Vânzările de motorină au înregistrat o creştere de 9,1% în primele şase luni ale anului faţă de perioada echivalentă a anului trecut, însă vânzările de benzină au scăzut cu 19,2%. În ciuda acestor condiţii, vânzările medii pentru fiecare benzinărie au urcat cu 11,4% în prima jumătate a acestui an faţă de acelaşi interval al anului trecut, datorită eficienţei reţelei, precizează compania maghiară. Cota de piaţă a grupului MOL în România a scăzut cu 1,2%, până la 11,7% în primul semestru al anului, din cauza reducerii numărului de benzinării, se arată în raportul financiar semestrial al MOL, făcut public ieri. După vânzarea a 30 de staţii către Petrom şi achiziţia altor 11 benzinării, volumele totale din retail ale grupului MOL au scăzut cu 0,4% în primele şase luni ale acestui an, pe fondul micşorării vânzărilor de combustibili în România cu 3,8%, în condiţiile vânzării celor 19 benzinării. Vânzările de motorină au înregistrat o creştere de 9,1% în primele şase luni ale anului faţă de perioada echivalentă a anului trecut, însă vânzările de benzină au scăzut cu 19,2%. În ciuda acestor condiţii, vânzările medii pentru fiecare benzinărie au urcat cu 11,4% în prima jumătate a acestui an faţă de acelaşi interval al anului trecut, datorită eficienţei reţelei, precizează compania maghiară.