Actiunile operatorului portuar Oil Terminal Constanta (OIL) au fost tranzactionate azi, la prima categorie a BVB, dupa ce Consiliul de Administratie al bursei a aprobat promovarea acestor titluri in randul celor mai lichide actiuni. Cu toate acestea, titlurile OIL au inchis sedinta de vineri cu o scadere de (–)7,7%, ultima tranzactie fiind efectuata la un pret de 0,9 lei/actiune. In cursul ultimei sedinte bursiere a saptamanii, titlurile operatorului portuar atinsesera chiar un m
Actiunile operatorului portuar Oil Terminal Constanta (OIL) au fost tranzactionate azi, la prima categorie a BVB, dupa ce Consiliul de Administratie al bursei a aprobat promovarea acestor titluri in randul celor mai lichide actiuni.
Cu toate acestea, titlurile OIL au inchis sedinta de vineri cu o scadere de (–)7,7%, ultima tranzactie fiind efectuata la un pret de 0,9 lei/actiune. In cursul ultimei sedinte bursiere a saptamanii, titlurile operatorului portuar atinsesera chiar un minim de 0,89 lei/actiune.Decizia de promovare la categoria I poate da un plus de vizibilitate titlurilor listate.
„Suntem curtati de mai multe societati din centrul Asiei, care vor sa exploateze oportunitatea participarii la proiectul oloaductului Constanta-Trieste”, au declarat reprezentantii Oil Terminal in cadrul unei conferinte de presa.
Oil Terminal este propusa de stat pentru a face parte din consortiul celor cinci state participante la realizarea oleoductului paneuropean Constanta-Trieste.
Titlurile operatorului portuar au inregistrat cresterii semnificative in ultimul timp, pe fondul promovarii actiunilor la cea mai inalta categorie a Bursei. Un rol important l-au jucat insa si informatiile cu privire la suprafetele de teren pe care compania le detine in centrul Constan