Primarul de Bacău, Romeo Stavarache, a băgat aproape 160 de milioane de lei in buzunarele lui Văntu. El şi-a cumpărat din bani publici o apariţie pe canalul The Money Channel printr-un artificiu legislativ-financiar in urma căruia primăria a devenit coproducător al emisiunii.
Primarul de Bacău, Romeo Stavarache, a băgat aproape 160 de milioane de lei in buzunarele lui Văntu. El şi-a cumpărat din bani publici o apariţie pe canalul The Money Channel printr-un artificiu legislativ-financiar in urma căruia primăria a devenit coproducător al emisiunii.
Emisiunea, o dezbatere cu autorităţile locale şi reprezentanţi ai mediului de afaceri privind dinamica dezvoltării regionale, a fost difuzată miercuri, 18 iulie, de la ora 13:00, in cadrul programului "The Money Channel Business Tour". Aceasta a fost transmisă in direct din Bacău, din sediul societăţii SC Agricola Internaţional SA. Alături de Romeo Stavarache s-au aflat Ionel Palăr, deputat băcăuan PNL, şi căţiva oameni de afaceri ai unor firme renumite din Bacău. Titlul emisiunii a fost unul pompos: "Succes economic la Bacău". Locul şi prestaţia primarului Stavarache in emisiunea respectivă au fost plătite din banii Primăriei Bacău. Lucru scris negru pe alb pe factura inregistrată la Primărie cu numărul 32358 la data de 2 august, in care se menţionează "difuzare publicitate Sharepromo Money Channel" in valoare de 150 de milioane de lei şi "contribuţie fondul cinematografic Money Channel", alte 6 milioane de lei. Situaţia nu a fost negată, de altfel, nici de reprezentanţii Primăriei. Mai puţin "vedeta" emisiunii, Romeo Stavarache, care ne-a declarat, referitor la factură, că "nu ştiu despre ce e vorba, vorbiţi cu domnul Pădureanu (Leonard Pădureanu, directorul economic al Primăriei - n.r.), el ştie mai bine".
ARTIFICIU LEGISLATIV-FINANCIAR. Găselniţa prin care banii