Viata americanului Charles Revson este, inainte de toate, un exemplu al reusitei antreprenoriale. Pana la moartea sa, Revson isi indeplinise visul de a transforma mica sa afacere cu lacuri de unghii in una din cele mai apreciate companii de cosmetice din lume: Revlon.
Fiul unui producator de tigari, Charles Revson s-a nascut in 1906, in Montreal, Quebec. Familia s-a mutat in Manchester, New Hampshire, cand Charles era doar un copil. Dupa absolvirea liceului, Revson s-a stabilit in Boston, unde a avut cateva job-uri: vanzator de rochii si apoi angajat al unei companii de cosmetice. Nu a ramas insa fidel companiei, parasind locul de munca la scurt timp dupa ce i s-a refuzat orice forma de promovare.
La 25 de ani, Charles Revson a luat cea mai importanta decizie din cariera sa: isi va construi propria afacere cu cosmetice. Pentru ca visul sau sa devina realitate, acesta i-a cooptat pe fratele sau, Martin, si chimistul expert Charles Lachman. Revlon Cosmetics avea sa debuteze in New York.
Revson a investit doar 300 de dolari in companie, care initial se specializa in lacuri de unghii, Charles testand produsele pe propriile sale unghii. De la inceput, Revlon s-a detasat de competitie prin paleta larga de culori pusa la dispozitia clientelei sale. Produsele Revlon, ce puteau fi achizitionate direct din saloane sau din magazine cu produse cosmetice, au devenit un adevarat fenomen al anilor ’30.
Noutatea Revlon a fost introducerea pigmentilor in locul vopselelor care se foloseau pana atunci, compania adresandu-i-se femeii americane cu un nou lac de unghii rezistent, disponibil in nuante variate. Majoritatea clientilor americani au fost cuceriti de produsele Revlon dupa ce insusi Charles Revson s-a deplasat, traversand intregul stat american cu trenul, in calatorii care i-au sustinut marketing-ul puternic.
Linia de produse Revlon s-a extins tr