Vanzarile nete ale Grupului Zentiva in perioada ianuarie-iunie 2007 au ajuns la suma de 6796,6 milioane CZK, in crestere cu 5,5% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Performanta vanzarilor a fost sustinuta de cresterea de 8,7% a vanzarilor produselor farmaceutice, acestea ajungand la o valoare de 6762,6 milioane CZK. Vanzarile de medicamente cu prescriptie medicala au crescut cu 6,8% ajungand la valoarea de 5294,5 milioane CZK, in timp ce vanzarile pentru medicamente ce se elibereaza fara prescriptie medicala (OTC) au crescut cu 15,8%, ajungand la 1468,1 milioane CZK. Din punct de vedere geografic, Zentiva a inregistrat vanzari bune in Romania, Slovacia, Polonia, Rusia si Ucraina. Cea mai mare crestere in ceea ce priveste vanzarile a fost inregistrata in Romania, cu o evolutie de 21,3%, ajungand la 1330,2 milioane CZK, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut."Pentru a doua parte a anului 2007 preconizam o evolutie mai buna a vanzarilor datorata lansarilor recente de produse sau a celor planificate care vor permite diviziilor noastre de vanzari si marketing sa creasca vanzarile intr-un ritm mai rapid decat cel al pietei sau al competitorilor nostri.", a declarat Jirí Michal, Presedinte si CEO Zentiva. Portofoliul de produse al Companiei acopera o gama larga de arii terapeutice, însa se concentreaza asupra bolilor cardiovasculare, afectiunilor inflamatorii, durerii, infectiilor si bolilor sistemului nervos central, precum si asupra bolilor gastrointestinale si urologice.
Vanzarile nete ale Grupului Zentiva in perioada ianuarie-iunie 2007 au ajuns la suma de 6796,6 milioane CZK, in crestere cu 5,5% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Performanta vanzarilor a fost sustinuta de cresterea de 8,7% a vanzarilor produselor farmaceutice, acestea ajungand la o valoare de 6762,6 milioane CZK. Vanzarile de medicamente cu prescriptie medicala au c