Sapte pasaje si poduri rutiere vor fi reabilitate in decursul anului 2007, suma totala a lucrarilor fiind estimata la aproximativ 32 de milioane de lei, in conditiile in care 50% din cele 3.200 de poduri la nivel national sunt la limita accesabilitatii, potrivit Companiei de Autostrazi.
Conform statisticilor Ministerului Transporturilor, (MT) din cele 3.286 de poduri cu o lungime de peste 130.000, 95% sunt poduri din beton, restul fiind structuri metalice si de alte tipuri, astfel ca 3% trebuie reabilitate urgent si 50% abia mai pot fi folosite.
Cu toate acestea, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a hotarat reabilitarea a sase pasaje rutiere si doua poduri rutiere, lucrari pentru care a alocat 31,9 milioane de lei, astfel ca din cele opt proiecte programate pentru anul 2007, unul singur a fost finalizat pana in prezent, si anume podul de pe DN1A, din localitatea Stancesti, judetul Prahova.
Sapte pasaje si poduri rutiere vor fi reabilitate in decursul anului 2007, suma totala a lucrarilor fiind estimata la aproximativ 32 de milioane de lei, in conditiile in care 50% din cele 3.200 de poduri la nivel national sunt la limita accesabilitatii, potrivit Companiei de Autostrazi.
Conform statisticilor Ministerului Transporturilor, (MT) din cele 3.286 de poduri cu o lungime de peste 130.000, 95% sunt poduri din beton, restul fiind structuri metalice si de alte tipuri, astfel ca 3% trebuie reabilitate urgent si 50% abia mai pot fi folosite.
Cu toate acestea, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a hotarat reabilitarea a sase pasaje rutiere si doua poduri rutiere, lucrari pentru care a alocat 31,9 milioane de lei, astfel ca din cele opt proiecte programate pentru anul 2007, unul singur a fo