Sibiul are in sfirsit o poarta de intrare gata. Piata Garii renovata si moderna. Asta o poate vedea orice sibian. Insa, desi traficul auto a fost reluat la inceputul acestei luni, mai e inca de lucru. Copacii vor fi plantati la toamna, iar localul din centrul Pietei va disparea, pentru ca nu corespunde planului urbanistic al Pietei.
In schimb, hotelul care se construisete in zona este abia la inceput, asa ca santierul din apropierea noului pavaj nu va disparea prea curind. Cladirea garii este si ea in plina restaurare, desi ar fi trebuit sa fie finalizata deja. „E cea mai mare lucrare de investitii si una dintre cele mai complexe, pentru ca a cuprins si strazile adiacente. Nici nu se poate compara cu ce a fost inainte.
Pacat ca nu s-a finalizat la termen si cladirea", a spus, vineri, Klaus Johannis, primarul Sibiului
Constructorul, criticat
Absenta celor de la Strabag, din ziua inaugurarii l-a cam nemultumit pe primar. Johannis s-a aratat destul de deranjat de depasirea termenului de executie. „Strabag a lucrat binisor, dar a intirziat mult cu lucrarea din cauza altor lucrari imprevizibile, dar si din cauza lipsei de organizare. Intreaga lucrare a fost mare si nu s-a incadrat in ceea ce ne-am asteptat noi.
Insa e bine ca s-a terminat lucrarea", a spus acesta. Potrivit lui Johannis, garantia lucrarilor este de doi ani de zile. „Daca se strica pavajul pe circula masinile si autobuzele, constructorii il pot repara, pe parcursul celor doi ani de zile", a mai spus edilul-sef
Investitie scumpa
Primaria Sibiu a semnat in data de 19 ianuarie 2006 un contract cu JV Strabag/Search Corporation. Parte a obiectului contractului a fost executarea lucrarilor de reabilitare a Pietei Garii si a celor sase strazi adiacente: strazile Constitutiei, Nicolae Teclu, General Magheru, Uzinei, 9 Mai si Bulevardul Cop