Strategic plannerii din România au o asociaţie proprie Din aceasta luna, cei care planifica strategia brandurilor in agentiile de comunicare sau in companii se pot inscrie in APG Romania (Account Planning Group). Infiintarea organizatiei are loc in urma aparitiei unui numar tot mai mare de specialisti cu responsabilitati de strategie in cadrul agentiilor de publicitate din Romania, precum si a cererii tot mai mari pentru astfel de specialisti - atat in randul agentiilor, cat si al
Strategic plannerii din România au o asociaţie proprieDin aceasta luna, cei care planifica strategia brandurilor in agentiile de comunicare sau in companii se pot inscrie in APG Romania (Account Planning Group). Infiintarea organizatiei are loc in urma aparitiei unui numar tot mai mare de specialisti cu responsabilitati de strategie in cadrul agentiilor de publicitate din Romania, precum si a cererii tot mai mari pentru astfel de specialisti - atat in randul agentiilor, cat si al clientilor.
In prezent, APG Romania functioneaza sub forma unei organizatii non guvernamentale afiliata la familia internationala a Account Planning Group, alaturi de alte asociatii similare, precum cele din Marea Britanie, Australia, Germania, Argentina sau Spania. Asociatia isi propune sa contribuie astfel la dezvoltarea disciplinei de strategic planning in Romania si sa promoveze interesele persoanelor care practica aceasta meserie indiferent de tipul de companie in care lucreaza.
Primul consiliu de conducere al asociatia profesionala a oamenilor care fac strategie in domeniul comunicarii a fost ales pentru o perioada de interimat de sase luni si are sarcina de a indeplini obiectivele pe termen scurt ale organizatiei, care includ atragerea de membri in cadrul asociatiei.
Boardul APG Romania este format din c