Neogen, compania care detine cel mai vizitat portal de internet din Romania, a investit circa 100.000 de euro intr-o campanie de branding outdoor. De asemenea, Neogen a schimbat in aceste zile grafica paginii principale, pentru a scoate in evidenta elementele specifice unei retele sociale si continutul generat de utilizator (user generated content), cum ar fi clipuri video sau imagini.
"Era nevoie de o schimbare dupa momentul investitiei (fondurilor Tiger Global Management si Wouver - n.red.). Neogen se vrea cea mai mare social network din regiune", a declarat pentru ZF Calin Fusu, director general si actionar al companiei.
Din aceasta suma, aproximativ jumatate a fost investita in reclame pe mijloacele de transport ale RATB, in prezent acestea circuland pe mai multe trasee aglomerate din Capitala. Pe de alta parte, Fusu a precizat ca Neogen va intra incepand cu 15 august in studiul Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) pentru masurarea traficului web, urmand ca dupa 15 octombrie sa adopte definitiv sistemul de masurare implementat de compania germana Spring GmbH.
Acest moment va coincide si cu retragerea Neogen din Trafic.ro, serviciul de monitorizare a traficului detinut de NetBridge Development. Principalul motiv invocat de Fusu pentru retragerea din Trafic.ro este necesitatea unui studiu obiectiv realizat de un organism independent, NetBridge reprezentand unul dintre competitorii Neogen de pe piata locala. In urma cu doua luni, fondurile
de investitii Tiger Global Management si Wouver au achizitionat un pachet minoritar la Neogen, a carui valoare a fost estimata la aproximativ 6 milioane de euro.
Neogen, compania care detine cel mai vizitat portal de internet din Romania, a investit circa 100.000 de euro intr-o campanie de branding outdoor. De asemenea, Neogen a schimbat in aceste zile grafica paginii principale, pentru a scoa